به گفته فعالان بازار خودرو ثبات در بازار خودرو در حالی حاکم شده است که عرضه و تقاضا نیز در بازار کاهش یافته و خریداران و فروشندگان در شرایطی خاص وارد بازار می شوند. با این شرایط می توان گفت بازار خودرو طی روزهای اخیر قفل کرده است و معاله در بازار در حد صفر است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که خانواده تیبا نیز امروز روز آرامی را پشت سرگذاشتند و «تیباصندوقدار» با قیمت ۱۲۹میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل هاچ بک این خودرو «تیبا۲» معمولی نیز بدون تغییر در بازار ۱۳۶ میلیون تومان قیمت رقم خورد.

«ساینا» یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار سایپا نیز امروز در بازار بدون تغییر با قیمت ۱۴۶میلیون تومان عرضه شد.

«کوییک معمولی» و «کوییکR» نیز امروز تغییری در بازار نداشتند و  «کوییک معمولی» با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان و «کوییکR» نیز ۱۵۹ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

 
 

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا2

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.