هشدار جدی سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌های متخلف در خصوص قیمت بلیت‌ها

در حالی شرکت‌های هواپیمایی به طور هماهنگ اقدام به افزایش حدود ۴۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی کرده‌اند که سخنگوی سازمان هواپیمایی از برخورد با ایرلاین‌های متخلف خبر داد.

محمدحسن ذیبخش با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری با افزایش قیمت بلیت کاملا مخالف است و ایرلاین‌ها باید قیمت‌ها را به نرخ‌های قبلی بازگردانند.

وی ادامه داد: در صورت ضرورت افزایش قیمت، حتما باید در شورای عالی هواپیمایی مطرح شود و با نظر وزیر راه و شهرسازی در این باره تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر هیچکدام از این مراحل طی نشده و شرکت‌های هواپیمایی بدون هماهنگی با سازمان هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند.

تبانی شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش 40 درصدی قیمت بلیت/هشدار جدی سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌های متخلف

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: سازمان هواپیمایی حتما برخورد لازم را با ایرلاین‌های متخلف خواهد داشت.

طی روزهای اخیر شرکت‌های هواپیمایی در اقدامی هماهنگ اقدام به افزایش حدود ۴۰ درصدی قیمت پروازهای داخلی کرده‌اند. مشخص نیست دلیل این اقدام غیرقانونی ایرلاین‌ها آنهم همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری چه بوده است؟ برخی فعالان بازار حمل و نقل هوایی کشور می‌گویند سود شرکت‌های هواپیمایی داخلی حدود ۵۰ درصد است. حال با این وضعیت به‌نظر می‌رسد آنالیز قیمت ارائه شده از سوی ایرلاین‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.