محسن هاشمی: شورا را مرداد ماه تحویل خواهیم داد

محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه انتخابات با وقاری انجام شد و مردم علیرغم مشکلات موجود، در انتخابات شرکت کردند و خوشبختانه جناب آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شدند.

هاشمی عنوان کرد: از همین تریبون به آیت الله رئیسی تبریک می‌گویم و امیدوارم با حمایت نخبگان و جامعه بتوانند به وعده‌های خود عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره نتیجه انتخابات شورای شهر پایتخت نیز افزود: در این باره صحبت ویژه‌ای ندارم و با توجه به طیفی که در انتخابات شرکت کردند، گمانه زنی‌هایی مبنی بر پیروزی لیست ائتلاف وجود دارد اما در حال حاضر مطرح کردن آن صحیح نیست و باید نتایج به طور رسمی اعلام شود.

هاشمی در خصوص زمان جابجایی شورای جدید و قدیم تصریح کرد: براساس قانون دوره شوراهای شهر ۴ ساله است و قانونا ما تا آخر مرداد و اوایل شهریور باید عمل کنیم اما صحبت‌هایی شده مبنی بر اینکه با توجه به تغییر دولت در اواسط مرداد، بهتر است شوراها هم در این زمان جا به جا شوند.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانم که وزارت کشور برای این دو هفته تفاوت میان دوره‌ای چه تدبیری می‌اندیشد و هنوز از سوی وزارت کشور پاسخی جدی برای ما نیامده اما به طور کلی ما در مرداد ماه شورا را به گروه منتخب مردم تحویل خواهیم داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.