تخریب قاضی‌زاده هاشمی در روز رأی گیری؟ /اطلاعیه ستاد انتخابات خارج از کشور

رئیس ستادهای مردمی «دولت سلام»، گفت: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد.

مهدی بادپا، رئیس ستادهای مردمی سلام در رابطه با برخی بداخلاقی ها، اظهار کرد: متاسفانه اخبار رسیده نشانگر موج تخریب‎ها و بی اخلاقی علیه این فرزند ملت در سراسر کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: از خط کشیدن روی اسم ایشان در برخی از حوزه های اخذ رای تا انتشار بخشی از صحبت‌های تقطیع شده آقای قاضی زاده هاشمی و تهمت‌های ناروا همگی نشان از اعتماد گسترده مردم به گفتمان اخلاق و عقلانیت انقلابی و برنامه‌های دولت سلام است.

بادپا افزود: با صراحت تاکید می کنم آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تا انتها در این عرصه حاضر و انشاءالله مردم با حضور حماسی خود تا ساعت پایانی امشب با رای خود پاسخی قاطع به این بی اخلاقی‌ها خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی سلام تصریح کرد: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد.

وی ادامه داد: در آخرین سفر استانی که دو روز پیش در زادگاهش در مشهد برگزار شد علیرغم اینکه مجوزات لازم برای سالن اصلی برنامه در دانشگاه امام رضا (ع) اخذ شده بود، ۲ ساعت پیش از شروع برنامه مجوز سخنرانی این کاندیدای ریاست جمهوری لغو شد و سخنرانی دکتر قاضی زاده با استقبال حدود ۳۰۰۰ نفر از هواداران ایشان در خیابان منتهی به دانشگاه و در گرمای هوا برگزار شد،که این بی احترامی نه تنها به کاندیدای ریاست جمهوری در رقابت نابرابر که بی احترامی و توهین به جمهوریت نظام و در تناقض با مشارکت حداکثری مردم بود.

رای دادن در این برهه حساس و تاریخی بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر نقش مردم در سرنوشت و آینده کشور با حضور در انتخابات گفت: امروز ایران نه تنها در ۴۰ سال بلکه طی ۴۰۰ سال گذشته مقتدرترین وضعیت را دارد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی پس از شرکت در انتخابات اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ منطقه و حامی علاوه بر مردم ایران، کشورهای همسایه ای است که با ما مشترکات زیادی دارند و سرنوشت مان سرنوشت مشترکی است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تصریح کرد: یک دلیل  بر این که سرنوشت مشترک داریم این است کسانی که دشمن ما هستند دشمن مشترک هستند و اگر دشمنان ما برای مقابله با ایران به عنوان کشور مستقل با قدرت رو به افزایش بسیج شده آن ها هم علیه ما کار می کنند و هم در منطقه علاوه بر اشتراکات فرهنگی، اعتقادی و... دشمن مشترک داریم اگر متحد شویم می توانیم جلوی این دشمن مشترک بایستیم.

ولایتی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که ایران پله های اقتدار را یکی پس از دیگری  طی کرده امروز  نه تنها در ۴۰ سال بلکه طی ۴۰۰ سال گذشته ایران مقتدرترین وضعیت را دارد بسیار مهم است که اقتدار را حفظ کنیم. برای حفظ اقتدار همان طور که در به وجود آوردن آن به نیروی مردم، رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری متکی بودیم اکنون نیز به همین احتیاج داریم.

وی تاکید کرد: چه زمانی معلوم می شود مردم با نظام مشترک هستند. زمانی که در انتخابات شرکت داشته باشند و نشان دهند با رای از نظام و حرکت ایران به سمت اقتدار بیشتر حمایت می کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهار داشت: پس رای ما رای عادی نیست، رای مهمی است در این برهه حساس و تاریخی و بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است.

اطلاعیه ستاد انتخابات خارج از کشور در مورد تمدید زمان رای گیری در شعب اخذ رای

ستاد انتخابات خارج از کشور در مورد تمدید زمان رای گیری در شعب اخذ رای در خارج از کشور بیانیه ای منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان مقیم خارج از کشور می رساند،به کلیه سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور این اختیار داده شده است تا در صورتی که افرادی هنوز رای نداده اند و در شعب اخذ رای باقی مانده باشند، زمان رای گیری را تا اخذ رای از کلیه این عزیزان تمدید کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.