راز عمر طولانی پیرترین مرد جهان+ عکس

آیا لی چینگ یوئن، پیرترین مردی است که تا به حال روی سیاره زمین زندگی کرده است ؟ آیا یک انسان می تواند ۲۵۶ سال عمر کند؟ هیچ کس داستان حقیقی این مرد را نمی داند اما باور ها بر این است که این شخص در سال ۱۷۳۶ یا ۱۶۷۷ به دنیا آمده است و در ششم ماه می سال ۱۹۳۳ مرده است. 

به هرحال این مرد هرکدام از این تاریخ تولد ها را که داشته باشد، یا ۱۹۷ سال و یا ۲۵۶ سال عمر کرده است. طولانی ترین عمر انسانی که تا به حال زندگی کرده است، متعلق به یک خانم فرانسوی به نام جین کالمنت است که ۱۲۲ سال سن داشت و برعکس این مرد، درستی سنش به اثبات رسیده بود اما در مورد این مرد چینی هنوز هیچ شواهد دقیقی وجود ندارد که متوجه شویم سن او چقدر بوده است.

لی چینگ یوئن چه کسی است؟ 

این مرد که تصویرش را در بخش سرگرمی نمناک مشاهده می کنید در سال ۱۶۷۷ یا ۱۷۳۶ در سیچوآن متولد  شده است. شغل او این بود که انجام تمرین های مدیتیشن و مهارت های تنفسی را به افراد آموزش می داد و در زمینه گیاهان دارویی هم اطلاعات بسیار زیادی داشت. این مرد بیشتر زندگی اش را در کوهستان ها در حال مطالعه و فروختن دارو های گیاهی چینی بود. رژیم غذایی او اساساً بر پایه گیاهان بود. لی چینگ در سال ۱۷۴۹ وارد ارتش شد و هنرهای رزمی را به آن ها آموزش می داد. نام این پیرمرد در روزنامه های مختلفی به ثبت رسیده است بنابراین از سال ۱۹۲۰ کم کم شهرت پیدا کرد. 

اختلاف نظر ها در مورد تاریخ تولد او 

این پیرمرد عقیده دارد که در سال ۱۷۳۶ متولد شده است اما وو چونگ چیه پروفسور دانشگاه چگدو باور دارد که او در سال ۱۶۶۷ به دنیا آمده است. او اسناد دولتی از کشور چین دارد که نشان می دهد به این پیرمرد در سال ۱۸۲۷ تولد ۱۵۰ سالگی اش را تبریک گفته اند و در سال ۱۸۷۷ تولد ۲۰۰ سالگی اش بوده است.

در یک مقاله دیگر در نیویورک تایمز نیز به زندگی این مرد اشاره کرده است؛ مقاله ای که با یکی از پیرمردان در همسایگی او مصاحبه شده بود. این پیرمرد اظهار داشت:زمانی که من کودک بودم، پدربزرگم این مرد را می شناخت. البته بعضی از محققان بر این عقیده هستند که این داستان حقیقت ندارد اما بعضی دیگر معتقدند که انسان با یک رژیم غذایی صحیح ، مدیتیشن و انجام تمرین های معنوی و روحی روانی می تواند مدت زمان بسیار طولانی عمر کند. 

بعضی از افراد عقیده دارند که این پیرمرد به دلیل ورزش های صحیح و به طور منظم عمر طولانی داشته است و بعضی دیگر نیز سن بالای او را به دلیل دارو های گیاهی و پر از خواص می دانند. 

راز عمر طولانی لی چینگ یوئن

راز عمر طولانی این پیرمرد بسیار ساده است: 

داشتن قلبی آرام 

نشستن مانند یک لاک پشت

راه رفتن مانند یک کبوتر ، آزاد و رها 

خوابی آرام و کافی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.