این مجلس از لحاظ ادب مشکل دارد، سرمان پایین است!

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که از نگاه شما آیا انتخابات ۱۴۰۰ یک مرحله‌ای است یا دو مرحله‌ای گفت: باید صبر کرد و منتظر ماند تا شورای نگهبان چه کاندیداهایی را معرفی کند؛ سپس آنان را با یکدیگر مقایسه کرد. 

وی با بیان آنکه یکی از اشکالات انتخابات در این ۴۰ سال گذشته، در کشور ما همیشه موجی و فصلی بوده است؛ نه حزبی و تشکلی. همیشه یک موجی ایجاد شده؛ افراد به میدان آمده و سپس فیتیله انتخابات پیچیده شده است. این موضوع فکر نخبگان و فرهیختگان را نیز به خود درگیر کرده است. همچنین شرایط بیرونی نیز در کشور موثر است. 

اکرمی با اشاره به ویروس کرونا گفت:  دوره ریاست جمهوری آقای روحانی رو به پایان است اما اگر کسی اهل انصاف باشد، متوجه می شود که کرونا چه بلایی سر دنیا و کشور ما آورد. 

وی بیان کرد: در این ۴۳ سال که از انقلاب می گذرد، یک هفته فراغ خاطر نداشته‌ایم و هر روز یک اتفاق افتاد. مردم از وضعیت موجود ناراحت و معترض هستند. باید مردم را برای آمدن پای صندوق های رای تشویق کرد. خدایی نکرده انتخابات ریاست ۱۴۰۰، مانند مجلس یازدهم نشود چرا که این مجلس از لحاظ ادب مشکل دارد و ما سرمان پایین است. مردم باید در انتخابات شرکت کنند. 

عضو جامعه روحانیت درباره دوگانه و سه گانه های انتخابات ۱۴۰۰ هم گفت: در کشور ما به دلیل نداشتن تحزب، جریان هم نداریم. این افراد است که خود را اصلاح طلب و اصولگرا نامیده اند و اسم آن جریان نیست. گرچه اسم افراد بزرگ است اما نباید آنان را قطب حساب کرد. اجازه بدهید نتیجه از سوی شورای نگهبان مشخص شود. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.