عضو هیئت رئیسه مجلس: انتخابات هیأت رئیسه مجلس الکترونیکی برگزار می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس از برگزاری هرگونه انتخابات به صورت الکترونیکی در صحن خبر داد و گفت:‌ این موضوع شامل انتخابات رئیس وهیأت رئیسه مجلس نیز خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: با تصمیم امروز هیأت رئیسه مجلس ۵ هفته متوالی جلسه علنی خواهد داشت و آخرین جلسه مجلس در روز ۱۹ خرداد خواهد بود.

وی افزود: طبق روال معمول مجلس سه هفته جلسه علنی دارد و نمایندگان یک هفته پس از آن برای سرکشی به حوزه‌های انتخابی خود می‌روند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: احتمالاً از هفته آینده امکان حضور خبرنگاران در راهروهای مجلس فراهم شود البته این مسأله مشروط به عادی‌تر شدن شرایط کرونایی است و هر زمان که شرایط به اندازه‌آی مساعد باشد که نمایندگان همه در صحن مجلس حاضر باشند امکان حضور خبرنگاران در مجلس نیز فراهم خواهد شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط خاص کرونایی رأی‌گیری‌ها با ورقه انجام نمی‌شود و هرگونه انتخابات در صحن به صورت الکترونیکی خواهد بود و حتی این مسأله شامل انتخابات رئیس و هیأت رئیسه مجلس نیز می‌شود.

وی افزود: سفرهای کاری و نظارتی رئیس مجلس از هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد و سفر به پردیس و ایلام در اولویت کاری رئیس مجلس برای انجام وظایف نظارتی خود خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این با رأی مثبت هیأت رئیسه با جابه‌جایی آقای محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر از کمیسیون کشاورزی به کمیسیون قضایی مجلس موافقت شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین رئیس مجلس گروه‌ها و هیأت‌هایی را مأمور رسیدگی به مشکلات مردم  کرد و بنا شد این هیأت‌ها به مشکلات تجمع‌کنندگان مقابل مجلس و همچنین مردمی که به مجلس برای رفع مشکلات‌شان مراجعه دارند رسیدگی و مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.