حجت‌الاسلام موسی احمدی  گفت: متأسفانه عده‌ای هرچند محدود و انگشت‌شمار، در گروه‌های مجازی من را متهم به عدم شفاف‌سازی در قبال انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس کرده‌اند که این موضوع را به‌شدت رد می‌کنم.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد به شفاف‌سازی آرا نمایندگان مجلس هستم و بر این اساس نیز در انتخاب رئیس، نایب‌رئیس، دبیران و ناظران هیئت‌رئیسه مجلس به شکل روشن و شفاف تلاش کردم.

وی تصریح کرد: قبل از برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه سنی مجلس، رایزنی‌های خوبی برای انتخاب هیئت‌رئیسه دائمی در خارج از مجلس انجام شد.

احمدی افزود: در این نشست‌ها که با محوریت فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی و به عنوان عضوی از این فراکسیون و با حضور کاندیداهای هیئت‌رئیسه دائمی مجلس برگزار شد، از دیدگاه‌های تک‌تک این کاندیداها مطلع و سوالات و ابهاماتی نیز مطرح کردم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خروجی این جلسات که به عنوان عضوی از فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی سهمی در آن داشتم اجماع کلی بر انتخاب یک هیئت‌رئیسه قوی مجلس یازدهم بود که در روز رأی‌گیری در مجلس نیز توانست با موفقیتی مثال‌زدنی خود را نشان دهد.

احمدی عنوان کرد: مردمی که ردای نمایندگی را بر تن یک فرد می‌کنند و برای دفاع از مطالباتشان به مجلس می‌فرستند توقع دارند که نماینده آن‌ها شفاف و صریح عکس‌العمل‌ها، پیگیری‌ها و کارکردش در مجلس با آن‌ها در میان گذارد که توقع صحیحی است.

وی ادامه داد: بر این اساس خود را مکلف کرده‌ام که مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام را در جریان این امورات قرار داده و برای استیفای حقوق آن‌ها و استانم تلاش کنم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر بیان کرد: متأسفانه عده‌ای هرچند محدود و انگشت‌شمار، در گروه‌های مجازی من را متهم به عدم شفاف‌سازی در قبال انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس کرده‌اند که این موضوع را به‌شدت رد می‌کنم.

وی ادامه داد: تلاش برای انتخاب یک هیئت‌رئیسه مقتدر در مجلس را بر اساس یک انتخاب دقیق پس از رایزنی با کاندیداهای موردنظر انجام و حتی در این مباحث انتظارات مردم حوزه انتخابیه و استانم را با آن‌ها در میان گذاشتم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.