افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونای بوستان ولایت در تهران+عکس

بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی بیماری کووید - ۱۹ امروز در بوستان ولایت واقع در جنوب تهران آغاز به کار کرد.

آیین افتتاح و بهره برداری از نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی جنوب تهران امروز یک شنبه با حضور فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران، شهردار منطقه ۱۹ تهران و  معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران در این آیین گفت: افراد با ورود به این مرکز، بعد از طی کردن مراحل شناسایی افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا، در مرحله چهارم کار تزریق واکسن انجام می‌شود.

6gzhw5FJ6lEf

دکتر علیرضا زالی با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون یکی از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است، افزود: در همین راستا قرار است شهرداری تهران نسبت به واگذاری سوله‌ها و همچنین بوستان های مهم و پرتردد برای واکسیناسیون شهروندان همکاری کند.

وی با بیان اینکه در تهران حجم قابل توجهی از افراد بالای ۶۰ سال از مصادیق اولویت دار گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا هستند، اظهار کرد: تامین فضاهای فیزیکی مورد نیاز و توجه به تراکنش مناسب جغرافیایی برای تسهیل شرایط دریافت واکسن سالمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی تهران در بوستان سرخه حصار مستقر شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.