متن پیام سرلشکر باقری درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، بر ضرورت ایجاد یک ائتلاف راهبردی مقتدر برای حل مسئله فلسطین تأکید و عنوان کرد که صهیونیست‌های غاصب در شعله‌های آتش خشم مقدس جبهه مقاومت اسلامی خواهند سوخت.

سرلشکر پاسدار محمد باقری در این پیام با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان و به شهادت رسیدن جمعی از مردم فلسطین در یورش نظامیان سفاک صهیونیست به مسجدالاقصی و سایر نقاط سرزمین‌های اشغالی، بر ضرورت ایجاد یک ائتلاف راهبردی و واقعی مقتدر برای حل و فصل مسئله فلسطین تأکید کرد.

در پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: جنایات ددمنشانه این روزهای رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف و به خاک و خون کشیدن تعداد پرشماری از مردم روزه‌دار مظلوم، بی‌گناه و مقاوم فلسطین، اندوه و تأثر شدید جهانیان به ویژه امت اسلامی را برانگیخته است.

باقری عنوان کرد: بی‌شک اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی منجر به اتحاد هرچه بیشتر ملت مظلوم فلسطین و ایمان بیشتر به مقاومت و ایستادگی و قوی‌تر شدن برای پیروزی نهایی شده است و در این مقطع زمانی ملت‌های مسلمان و مردم مظلوم فلسطین، خباثت و خیانت برخی دولت‌های عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب و کودک‌کش را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: با گذشت ۷۳ سال از اشغال سرزمین فلسطین و کشتار فلسطینیان مظلوم، انتفاضه قدس روز به روز پرحرارت‌تر، پرشورتر و مقتدرتر از گذشته رو به سوی آینده‌ای دارد که با پاک شدن سرزمین مقدس از لوث وجود منحوس صهیونیست‌های جبار و قاتل، ملت فلسطین پیروزی نهایی همراه با نصرت الهی را به آغوش خواهند کشید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات جنایتکارانه و تبهکارانه رژیم منحوس صهیونیستی که منجر به شهادت، جراحت و بازداشت مردان و زنان و حتی کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی در مسجدالاقصی و دیگر نقاط سرزمین‌های اشغالی شده است را محکوم کرد و با ابراز تأسف نسبت به سکوت مرگبار بسیاری از مدعیان حقوق بشر و حمایت آمریکای جنایتکار از این جنایت‌ها، آحاد مسلمانان و دولت‌های اسلامی و نیز سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی متعهد به حقوق ملت‌ها را به ایجاد یک ائتلاف راهبردی و واقعی مقتدر برای حل و فصل مسئله فلسطین به‌عنوان مسأله مشترک جهان اسلام و پیشران وحدت و اتحاد مسلمین فرامی‌خواند تا با طراحی و اجرای گام‌های نافذ، مؤثر و تعیین‌کننده، به رسالت تاریخی و تکلیف شرعی و انسانی خود در این عرصه عمل کنند.

باقری تاکید کرد: موازنه قدرت در پرتو گفتمان پرفروغ مقاومت و انتفاضه و آنچه هم‌اینک در میدان‌های مقابله مجاهدان و رزمندگان مقاومت فلسطینی در مصاف با رژیم جنایتکار صهیونیستی با حملات پیوسته موشکی پدیدار شده، بیش از هر زمانی به نفع فلسطین تغییر یافته است.

وی خاطرنشان کرد: به رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ویژه شیطان بزرگ و رژیم تروریستی آمریکا هشدار می‌دهیم که جبهه مقاومت اسلامی و ادامه‌دهندگان راه شهدای مقاومت، مسیر آزادی فلسطین و بیت‌المقدس و زوال قطعی رژیم صهیونیستی از جغرافیای منطقه و ارض مقدس را هموار کرده‌اند و شعله‌های آتش خشم مقدس آنان سرانجام حیات و حضور شیطانی این تبهکاران غاصب را به تل خاکستر تبدیل خواهد کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: به عزم، اراده، صبر و بردباری خانواده‌های مکرم شهدا و مجروحین درود فرستاده و با عرض تبریک و تسلیت، ثبات قدم، توفیق و سربلندی آنان در نیل به آرمان بلند فلسطین و آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسألت داریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.