دیروز شهر «مارون الرس» در جنوب لبنان و مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی شاهد مراسم بزرگی بود که در آن از تندیس سردار سپهبد «شهید قاسم سلیمانی» که ابتدای ماه گذشته به دست تروریست‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید، رونمایی شد. اما این مراسم دو نکته قابل توجه داشت: اول اینکه دو پسر سردار سلیمانی در میان جمعیتی از رهبران حزب‌الله و گروه‌های مقاومت در جنوب حاضر بودند و دوم اینکه تندیس عظیم سردار به شکل ایستاده قرار گرفته و درحالی که پرچم فلسطین پشت سر آن قرار داشت، انگشتش را به سمت فلسطین اشغالی نشانه گرفته است.

آنچه که ما می‌خواهیم بگوییم این است که ایران و محور مقاومت رویکردی دارند که سردار سلیمانی را تا ابد زنده نگه می‌دارد و این تندیس یادبود نیز برای هزاران زائر و بازدیدکننده تبدیل به یک حرم مقدس خواهد شد.

این موضوع همچنین تاکید می‌کند که تلاش برای انتقام از عاملان جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی متوقف نشده و موشک‌باران پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در غرب عراق توسط ایران٬ برخلاف آنچه که آمریکایی‌ها به آن امید دارند، هرگز پرونده این انتقام را نخواهد بست.

همچنین قرار داشتن پرچم فلسطین در پشت تندیس سردار سلیمانی و اینکه انگشت سردار در این تندیس به سمت سرزمین‌های اشغالی بود، یک پیام روشن است که می‌گوید انتقام خون این مرد بزرگ که خود را وقف آموزش و تسلیح جنبش‌های مقاومت فلسطین و عربی کرده و طبق گفته نماینده جنبش حماس در لبنان به صورت محرمانه از نوار غزه بازدید می‌کرد، قطعی خواهد بود و اگر روزی صبح با شنیدن خبر انجام یک عملیات نظامی بزرگ ضد مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقام خون سردار سلیمانی٬ از خواب بیدار شویم جای تعجب ندارد.

صبر محور مقاومت زیاد بوده و موضوع انتقام خون سردار قاسم سلیمانی جزء اولویت‌های این محور است. مصوبه پارلمان عراق در اخراج ۵۲۰۰ نظامی آمریکایی که در ۱۸ پایگاه نظامی این کشور حضور دارند٬ مقدمه مسیر مقاومت در راه این انتقام بزرگ است.

پسران سردار سلیمانی در مرز لبنان و فلسطین /پیام تندیسی معنادار از حاج قاسم با پرچمی در پشت سر +عکس

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.