فرمانده کل ارتش: نشانه‌های وعده صادق « اسرائیل۲۰ سال آینده را نخواهد دید» در حال رخ نشان دادن است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، گفت: روز قدس امسال روز مقاومت و امید بود که ظاهراً متفاوت با سال‌های دیگر بود در باطن هم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و به شکر خداوند بزرگ خوشبختانه آثار زوال رژیم کودکش و نامشروع صهیونیستی هویدا شده و نمونه‌های امیدبخش تغییر موازنه قوا به نفع فلسطین نو به نو دیده می‌شود.

وی افزود: نشانه‌های وعده صادق «رژیم صهیونیستی ۲۰ سال آینده را نخواهد دید» در حال رخ نشان دادن است و این همه، نتایج اولیه رشد نیروهای مقاومت است. امیدواریم به برکت این ایام و خون شهیدان این روند تسریع شود و هرچه زودتر ملت مظلوم فلسطین حقوق غصب شده خود را باز پس گیرند و قدس شریف به دامان اسلام بازگردد.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: در طی دو سال اخیر، با حمایت و پشتیبانی ستاد ارتش و نیروی پدافند هوایی که واقعاً شیره جان خود را به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور تزریق کردند، قرارگاه موفق شد همه مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کل را اجرا کند و اینک از مرحله گذار عبور کرده و کاملاً استقرار یافته است.

سرلشکر موسوی در ادامه با تقدیر و تشکر از همه کمک‌ها و مساعدت‌ها، تاکید کرد: اگرچه رسماً بنده فرمانده قرارگاه بودم اما عملاً در میدان، امیر سرتیپ رحیم‌زاده بار سنگین اجرا را به دوش داشت، خوب است که اضافه کنم در این مدت دو سال بدون حتی یک دقیقه تعطیلی و توقف، قرارگاه پدافند با کمک نیروها، سنگین‌ترین ماموریت‌های سال‌های اخیر در رصد و حراست از آسمان ایران عزیز را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشت.

وی در پایان گفت: به سهم خود، عنایت و اعتماد فرماندهی معظم کل قوا را به برادر ارجمند امیر سرتیپ رحیم زاده که چهل سال را در سنگر جهاد گذرانده و سابقه گرانقدر دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند استمرار موفقیت‌های ایشان را خواستارم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.