درخواست فرماندار تهران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر

فرماندار تهران با توجه به قرار گرفتن در شب های پر فیض قدر ، ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل ها را مورد تاکید قرار داد.

عیسی فرهادی ضمن گرامی داشت شبهای قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران ، با بیان اینکه رعایت اصول  بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی شود، گفت: این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است. درحالی که همه این آثار سخت و دشوار می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد نشود.

وی افزود: شب های قدر بسیار عزیز و گرانقدر و برای همه مردم ما مهم است ، اما حتماً باید پروتکل‌ های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل‌هایی که وجود دارد، مراعات شود.

فرهادی تاکید کرد: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا ، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

وی از کسبه و بازاریان بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: ان شا الله همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود. امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب‌های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعان سلامت و همچنین جلوگیری و پایان این ویروس دعاهایشان مستجاب باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.