فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تأیید خبر مجروح و دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری در این شهرستان به سوی مأموران انتظامی گفت: بعدازظهر روز پنج‌شنبه بر خلاف مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا و شرایط خاص موجود، مراسم ختم و عزاداری در مرکز شهر برگزار شده بود.

او با بیان اینکه در این مراسم ختم افرادی اقدام به تیراندازی و انجام این رسم غلط کردند که با اطلاع مأموران انتظامی شهرستان از این موضوع، بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با حضور در محل افرادی نقاب‌زده را مشاهده کردند که در حال تیراندازی هوایی هستند.

بندری اظهار داشت: این افراد قانون‌شکن به محض مشاهده مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی مستقیم به سوی آن‌ها کردند که مأموران نیز ناچار به تیراندازی متقابل شدند و یکی از عاملان تیراندازی‌ها مجروح و با تلاش مأموران جان بر کف انتظامی و کلانتری ۱۱ بندر ماهشهر دستگیر شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با بیان اینکه عملکرد بسیار خوب و به موقع نیروی انتظامی و کلانتری ۱۱ در برخورد با عوامل برگزاری مراسم و تیراندازی‌های عصر پنج‌شنبه در این شهرستان، قابل تقدیر است، تصریح کرد: پیام‌های مکرر مردمی حاکی از اعلام رضایت عمومی از مداخله جدی کلانتری ۱۱ در جلوگیری و برخورد با عوامل برگزاری این مراسم و تیر‌اندازی‌ها بوده است.

نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر بیان داشت: نیرو‌های انتظامی، امنیتی و سیستم قضایی در برخورد با عوامل برگزاری مراسم در شرایط کرونایی و انجام هرگونه تیراندازی، بسیار جدی و مصمم هستند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.