سردار جلالی: اقتدار ارتش نفس را در سینه دشمنان حبس می‌کند

متن این پیام به شرح زیر است:

۲۹ فروردین ماه، یادآور روز سرنوشت سازی است که یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمنان انقلاب و ایران اسلامی برای انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران با درایت امام امت نقش بر آب شد و همین رخداد بزرگ، روحی تازه در کالبد ارتش جمهوری اسلامی ایران دمید.

از آن پس ارتش جمهوری اسلامی ایران نه فقط یک رکن اساسی از ارکان نیروی مسلح با وظیفه‌ دفاع قدرتمندانه و مسلحانه‌ از کشور که به نیرویی برآمده «از مردم و برای مردم» تبدیل شد.ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی «مکتبی» و جلوه‌ای از «ظهور ارزش‌های اسلامی» است که نمونه آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان یافت.

امروز ارتش جمهوری اسلامی الگوی الهام بخش خودباوری و خودکفایی شده است و اقتدار آن نفس را در سینه دشمنان حبس می‌کند. این ارتش حزب الله و انقلاب اسلامی است. بدون شک آنچه تفاوت ارتش را قبل و بعد از انقلاب رقم زد، ولایت پذیری و بصیرت است. ارتش امروز می‌داند وقتی گوش به فرمان ولایت باشد و ایمانش قوی و معرفتش روشن باشد، دیگر مجاهد راه خداست و مجاهد راه خدا از هیچ نیروی نخواهد هراسید.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش مومن و بی‌نظیر است که نماد اقتدار در برابر دشمن و خضوع و خشوع در برابر ملت است. فرماندهی که نگاهش لرزه بر اندام دشمن تا بن دندان مسلح می‌اندازد، آسیب دیده‌ای را برای امدادرسانی بر دوش می‌کشد و حتی همبازی کودکان می شود تا درد فاجعه را برای لحظاتی به دست فراموشی بسپارد.

همین است که سبب شده علاقه و احترام عمیق به ارتش در دلهای مردم این سرزمین جا بگیرد که در هیچ کجا دنیا نظیر ندارد. صیادها، بابایی‌ها، دوران‌ها، کشوری‌ها و ... همه الگوهایی از تعهد، تواضع، فداکاری و گریختن از نام و نشان، برای نسل جوان و انقلابی ما هستند که امروز بیش از هر زمان به این روحیه و ارزش‌ها برای «قوی شدن» و عبور از یک گردنه تاریخی و جنگی تمام عیار ترکیبی و مدرن به آن نیاز داریم.

امروز اقتدار ارتش یکی از ارکان مهم تحقق راهبرد ایران قوی است که آسایش و پیشرفت را برای این مرز و بوم به ارمغان خواهد آورد. در پایان ضمن تبریک روز ارتش به محضر فرماندهی معظم کل قوا و همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطر شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران ارتش به ویژه شهید صیاد شیرازی، شهید آبشناسان و شهید ‌نصرت زاد را که بنده افتخار همرزمی با آنان را داشتم، گرامی می داریم و از درگاه خداوند منان توفیق خدمت در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همه برادرانمان در ارتش به ویژه برادران ارتشی همکارم در سازمان پدافند غیرعامل را خواستارم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.