بورس تهران سبز پوش شد

در شروع معاملات بازار سرمایه هر سه شاخص بورس سبزپوش شدند و شاخص کل بورستهران با صعود 1500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 171 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز  با صعود137 واحدی 431 هزار و 81  واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

شپنا، شبندرو فولاد بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی، خودرو و وپارس بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

در جریان معاملات بورس امروز گروه فراورده‌های نفتی شاهد معاملاتی مثبت و پر تقاضا در اغلب نماد‌های این گروه هستیم. شپنا در قیمت ۱۱۲۵ تومان داد وستد می‌شود و شبریز در قیمت ۲۸۹۴ تومان با رنج مثبت قابل توجهی همراه است. شبندر در قیمت ۲۴۴۰ تومان داد وستد می‌شود و اما در مقابل شتران در محدوده منفی با عرضه مواجه است. در روانکار‌ها معاملات برای چندمین روز متوالی مثبت است.

رنگ سبز به گروه فلزات اساسی هم سرایت کرد و شاهد معاملاتی متعادل و مثبت در اغلب نماد‌های گروه فلزات اساسی هستیم. فولاد مبارکه با رشد بیش از ۲ درصد دنبال می‌شود و در قیمت ۱۱۷۹ تومان قرار دارد. فخوز در قیمت ۱۲۸۰ تومان قرار دارد و رشد ۲ درصد را تجربه می‌کند. کاوه در قیمت ۱۹۱۴ تومان رشد بیش از ۲ درصد دارد.

نماد شستا در قیمت ۱۸۴۰ تومان با رشد بیش از ۱ درصد دنبال می‌شود.

 
دست خریدار قوی موجب شد تا نه تنها وتجارت از کف قیمت روزانه خود فاصله بگیرد بلکه در محدوده مثبت قرار دارد واکنون سهم در قیمت ۲۴۹ تومان در حال داد و ستد است. وبصادر نیز در مدار مثبت قرار دارد و رنگ سبز را چاشنی معاملات این دقایق خود کرد.

صف فروش خودرو جمع شد.

بورس تهران

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.