اقدامات ارتش برای مقابله با کرونا از زبان دریادار سیاری

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ ارتش در اولین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح ارتش که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد طی سخنانی با تشکر از فرماندهان و کارکنان ارتش در اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده علی رغم شیوع ویروس کرونا در کشور، تلاش و کوشش گسترده‌ای را برای اجرای طرح‌های مصباح داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری بدست آوریم.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتقا توان رزم و توان بازدارندگی کشور اثر مستقیم دارد و چون وظیفه اصلی ما ارتقا بازدارندگی و توان رزمی است پس توجه به طرح‌های مصباح می‌تواند به ارتقا توان دفاعی و بازدارندگی کشور بیافزاید.

اقدامات ارتش برای مقابله با ویروس کرونا

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: طرح‌های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت‌های امروز ارتش دارد و این طرح در ارتقا توان رزم ارتش اثر مستقیم دارد و توجه به طرح‌های فرهنگی مصباح می‌تواند ما را در این مسیر کمک کند زیرا هرچقدر معنویت ما بالاتر رود موفقیت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

امیر دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: اقدامات صورت گرفته در ارتش برای مقابله با ویروس کرونا بسیار تأثیر گذار بوده است و آمار و ارقام نشان می‌دهد که پادگان‌های ارتش از سالم‌ترین مراکز هستند و در کنار آن سامانه بهداشت و درمان ارتش اقدامات بسیار گسترده‌ای برای ارائه خدمات به مردم عزیزمان انجام داده اند و این روند ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.