ناگفته‌های شهردار تهران از هدیه‌های دریافتی‌اش در روز پدر

پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سه ایستگاه آتش نشانی افتتاح شد، اگر می‌خواهیم زمان خدمت رسانی در شرایط حادثه را کمتر کنیم باید تعداد ایستگاه‌ها را افزایش دهیم و خوشبختانه این کار در حال انجام است و همچنین  به موازات آن توسعه شیرهای آتش نشانی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

شهردار تهران ادامه داد: این کار در سه سال اخیر با ۳۰ درصد افزایش روبه‌رو بوده و در مناطق پرخطری مانند بازار و مناطق فشرده صنعتی در دستور  کار است و تاثیر خوبی دارد و باعث افزایش ایمنی و کاهش حوادث می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای شهرسازی هم تفکری شده است یا خیر اظهار کرد: این موارد باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد، ما نمی‌توانیم تمام شهر را تعریض کنیم، اما می‌توانیم مناطق پرخطر را شناسایی و متناسب با آن‌ها تجهیزات خود را آماده کنیم.

حناچی بیان کرد: بازار یکی از مناطق پر تردد با معبر کم عرض و کالای بسیار است و طبیعتاً پیش‌بینی‌های لازم متناسب با این شرایط باید صورت گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز پدر و در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون برای روز پدر، جوراب هدیه گرفته است یا خیر گفت: روز پدر را باید گرامی داشت،  جوراب پر مصرف‌ترین وسیله پدران است و بنده هم خود فراوان این هدیه را گرفته‌ام.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.