قیمت خودروهای پرطرفدار سایپا+ جدول

 به گفته فعالان بازار خودرو استارت افزایش قیمت محصولات سایپا که از روزگذشته زده شد امروز نیز تداوم داشت، بطوریکه خودروهای پراید ۱۳۱ و تیبا۲ معمولی امروز رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار را تجربه کردند.

تغییر شکل بازار در حالی پس از حدود دو هفته شکل گرفته که فعالان بازار خودرو اتفاق خاصی در این خصوص ذکر نمی کنند و معتقدند که همچنان تقاضا در بازار بسیار پایین است.

هرچند فعالان بازار خودرو دلیل خاصی در خصوص استارت رشد قیمت خودرو در بازار ذکر نمی کنند، اما می توان رشد قیمت در بازارهای رقیب مانند دلار را یکی از دلایلی صعودی شدن بازار خودرو دانست، نوسان صعودی دلار در یکی دو روز گذشته بر سایر بازارها نیز اثرگذار گذاشته و موجب شده تا شاهد رشد قیمت در بازار خودرو نیز باشیم.

از سوی دیگر فعالان اقتصادی به این نکته اشاره می کنند که تعدیل هیجان در بازار خودرو از دیگر عواملی است که موجب شده تا بازار به سمت افزایش قیمت حرکت کند.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا 6)

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.