ابتلای بوریس جانسون به کرونا سوژه یک سریال شد

به نقل از ورایتی، «کنت برانا» در سریال جدید تلویزیونی اسکای در نقش نخست وزیر انگلیس «بوریس جانسون» بازی خواهد کرد. بخشی از این داستان به ماجرای ابتلای جانسون به بیماری کووید ۱۹ و بستری شدن وی در بیمارستان می پردازد. 

«مایکل وینترباتم» خالق فیلم «گردش»، کارگردانی و نویسندگی این درام پنج قسمتی را برعهده دارد.

موضوع محوری این مجموعه درباره واکنش مبهم «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس  به بحران کووید ۱۹ در بریتانیا در موج اول شیوع بیماری کرونا است. رهبر انگلیس در اواخر ماه مارس بیش از یک هفته که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری شده بود به خاطر وخامت حال، چند روز را نیز در بخش مراقبت های ویژه سپری کرد.

این مجموعه با عنوان «This Sceptred Isle» توسط «فرمنتل»  و «موسسه فیلم پسنجر وینترباتم رولوشن» تولید خواهد شد.

خبر ساخت این پروژه در ماه ژوئن اعلام شد اما در آن زمان هنوز نتوانسته بود شریک مالی برای تامین تولید بیابد و فهرست عوامل و هنرپیشگان را اعلام کند.

حالا قرار است این سریال در پاییز سال ۲۰۲۲ از شبکه «Sky» پخش شود.

وینترباتم گفت: موج  اول همه گیری ویروس کرونا برای همیشه به یاد خواهد ماند، زمانی که کشور برای جنگ با یک دشمن نامرئی با هم متحد شد. دورانی که مردم بیش از هر زمان دیگری از اهمیت جامعه و در همدلی آگاه بودند. این مجموعه داستان های واقعی بی شماری را بهم می پیوندد، از بوریس جانسون در ساختمان شماره ۱۰ گرفته تا پرسنل خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در سراسر کشور که تلاش دانشمندان، پزشکان، کارکنان خانه های سالمندان و سیاست گذاران برای محافظت از ما در برابر ویروس را به تصویر می کشد.

این سریال سخت ترین و بحرانی ترین روزها و دوران بریتانیا را به تصویر می کشد. دوره ای که بوریس جانسون در مقام نخست وزیری شرایط بی سابقه کشور را رهبری می کرد.

ده ماه از آغاز همه گیری کرونا می گذرد و انگلیس اکنون در سومین دور قرنطینه ملی به سر می برد. در روز جمعه، ۱۴۰۱ مرگ ثبت شد. تعداد کل کشته شدگان تاکنون ۹۵ هزار و ۹۸۱ نفر اعلام شده است.

«کِنِت برانا» به تازگی در فیلم سینمایی «تِنِت» ساخته «کریستوفر نولان» که شاید بتوان آن را مهم ترین فیلم سینمایی سال جهان توصیف کرد، ایفای نقش کرده بود. برانا همچنین در فیلم رو به اکران «مرگ در رودخانه نیل» از همین کارگردان بازی کرده است.

کرونای بوریس جانسون سوژه یک سریال شد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.