به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از پایگاه خبری «ویرال گلوب»، این شرکت که در شهر ویرال‌انگلستان مستقر است تلاش می‌کند به بیمارستان‌هایی که به دلیل شیوع همه‌گیری دچار مشکل شده‌اند، کمک کند. خیل عظیمی از بیمارانی که به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند رو به افزایش است، به همین خاطر کارکنان بیمارستان‌ها با فشار کاری فوق‌العاده‌ای روبه‌رو هستند.

شرکت آموزش پرستاران ام‌ان‌ال درصدد است با اجرای دوره‌های آموزشی آنلاین به‌صورت فشرده، پرستارانی که مایل به بازگشت به کار هستند و پرستاران جدید را تربیت و راهی محیط‌های درمانی کند و از فشار وارده بر کارکنان بیمارستان‌ها بکاهد.

هلن رومنس، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت ام‌ان‌ال، گفت: «پرستاران قبل از آنکه بتوانند در بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و دیگر محیط‌های درمانی مشغول به کار شوند، باید امتحانی به نام «اواس‌سی‌ایی» را پشت‌سر بگذارند. ما دوره‌های حضوری و مجازی را برای آنها برگزار می‌کنیم تا بتوانند این امتحان را با موفقیت بگذرانند.

وی افزود: «به دلیل اعمال محدودیت‌های دولت برای مقابله با ویروس، اجرای دوره‌های حضوری چهار روزه ما بسیار دشوار است، به همین خاطر ما اقدام به برگزاری جلسات مجازی کرده‌ایم. من مفتخرم اعلام کنم ۱۰۰ درصد از افرادی که دوره‌های ما را با موفقیت گذرانده‌اند مستقیما در بیمارستان‌ها به ‌کار گماشته شده‌اند و از مهارت‌های خود به‌خوبی استفاده می‌کنند.»

او در ادامه افزود: «در حال حاضر انگلستان با کمبود ۴۰ هزار پرستار مواجه است و من خوشحالم که ام‌ان‌ال باتربیت پرستاران جدید و برگزاری دوره‌های اواس‌سی‌ایی برای تربیت پرستاران جدید و بازگشت پرستاران قدیمی به بیماران کمک می‌کند.»

وی گفت: «ما دوره‌های آموزشی را در سراسر کشور، از جمله شهرهای لیورپول و لندن نیز، برگزار کرده‌ایم و برای ارائه بهترین شرایط مطالعه برای دانشجویان، هتل‌هایی را اجاره می‌کنیم که هم بتوانند در آنجا اقامت گزینند و هم آموزش ببینند و در مورد سفرهای روزانه نگرانی نداشته باشند. این نوآوری ثابت کرده است که روش موفقی است، زیرا میزان موفقیت دانشجویان ما بسیار چشمگیر بوده است.»