برادر زاده ترامپ به دنبال تغییر نام خانوادگی خود

«مری ترامپ» برادر زاده «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت که به دنبال تغییر نام خانوادگی خود با هدف جلوگیری از مرتبط شدن با عمویش است.

وی که با نشریه تلگراف مصاحبه می‌کرد، گفت: «در صورتی که ضرورت داشته باشد آماده تغییر نام خانوادگی خود هستم.»

مری ترامپ دلیل این تصمیم خود را نگرانی از پیامدهایی دانشته که نام خانوادگی ترامپ برای وی به همراه خواهد داشت.

مری ترامپ بارها به انتقاد از رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخته و سعی کرده که از وی فاصله بگیرد.

وی اخیرا نیز در مصاحبه‌ای رادیویی عموی خود را «ترسو» خوانده و گفته ترامپ از هر ثانیه حمله هوادارانش به کنگره لذت می‌برده است.

مری ترامپ، یکی از سر‌سخت‌ترین منتقدان دونالد ترامپ، یک روانشناس است که کتاب جدیدی را درباره عموی خود منتشر کرده است.

او عنوان این کتاب را «بسیار زیاد و همیشه ناکافی» گذاشته تا انعکاس کودکی سخت دونالد ترامپ را در شخصیت فعلی او نشان دهد و اثبات کند که عمویش چگونه در لایه‌های زیرین شخصیتش هنوز کودکی است که دائماً و هر لحظه تأیید می‌خواهد و هر چه آن را دریافت می‌کند آن را کافی نمی‌داند و به احساس بسندگی نمی‌رسد.

وی پیشتر نیز در مصاحبه‌ای با روزنامه «گاردین» به شدت از حمله هواداران عمویش به ساختمان کنگره انتقاد کرده بود.

برادر‌زاده ترامپ در این مصاحبه ضمن درخواست برای بر‌کناری فوری دونالد ترامپ از قدرت با اشاره به حادثه کنگره گفت: «آنچه که اولین بار مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که چقدر [این اقدام]، بی‌حرمتی و مبتذل بودن آن تحقیر‌آمیز بود. نه تنها دونالد (ترامپ) بلکه جولان دادن در صحن‌های کنگره مبتذل است.»

چهارشنبه دو هفته گذشته، کنگره آمریکا در حال شمارش آراء مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تأیید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیز برگزار کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.