در بازار خودروهای کارکرده چه خبر است؟

از سال ۱۳۸۵ این خودرو بانام ۲۰۶ صندوقدار در ۸ تیپ مختلف تولید شد، اما پس از یک دوره به مرور ایران خودرو مدلهای مختلف این خودرو را حذف کرد؛ بطوریکه‌ در حال حاضر تنها تیپ V۸ این خودرو توسط این شرکت تولید و به فروش می رسد.

پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ به موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو همچنین به گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است . شتاب این خودرو ۱۱.۴ ثانیه به ثبت رسیده و حداکثر سرعتی که می توانید با این خودرو برانید ۱۹۳ کیلومتر در ساعت است. اما مصرف سوخت همچنین مصرف سوخت ترکیبی پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ برابر با ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ پرداخته است. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو پژو)

 

 
 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.