روند قیمت محصولات سایپا در بازار چگونه بود؟

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

افت قیمت پرتیراژهای سایپا در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو خریداری در بازار وجود ندارد و نبود تقاضا موجب شده تا شاهد افت قیمت خودرو در بازار باشیم.

قیمت پرتیراژهای سایپا در بازار

براساس ارزیابی بازار خودرو «پراید ۱۳۱» که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده و همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است امروز با افت یک میلیونی قیمت   ۱۰۴ میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. این خودرو با توجه به قیمت پایین خود نسبت به سایر محصولات موجود در بازار توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد.

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید ۱۱۱»  امروز یک میلیون تومان ارزان تر نسبت به روز گذشته در بازار قیمت خورد و با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان در بازار معامله شد که با این شرایط می توان گفت این خودرو نیز افتی یک میلیون تومانی در بازار داشته است.  تولید این خودرو نیز همانند پراید ۱۳۱ متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد، این امر موجب شده تا این خودرو در بازار در رده خودروهای پرطرفدار قرار گیرد.

«تیبا۲ معمولی» دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفداران خاص خود را دارد، امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته و با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان معامله شد. «تیبا صندوقدار» نیز با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند براساس ارزیابی بازار این خودرو نیز همانند روز گذشته و با محدوده قیمت ۱۱۴ میلیون‌تومان در بازار قیمت خورد.

 
 

«ساینا» هم که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز امروز در بازار افتی ۵۰۰ هزار  تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد .

سایپا

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.