اطلاعیه ایران خودرو درباره پیش‌فروش‌ خودرو

ایران‌خودرو در این اطلاعیه‌ اعلام کرده است که بر اساس قانون، قیمت تعهدات مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان و تمامی برنامه‌های فروش ایران‌خودرو براساس مجوزهای اخذ شده از سوی کمیته خودرو به صورت مستمر درحال اجرا است.

طبق اعلام این خودروسازی، از ابتدای مهرماه سال جاری تا پایان دی‌ماه، هشت طرح فروش فوق العاده، پنج طرح پیش‌فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر یکساله) و یک طرح مشارکت در تولید با مجموع ظرفیت ۱۵۶ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. به طور متوسط در هر ماه، حداقل دو طرح فروش فوق‌العاده در دستور کار قرار داشته و اجرا شده است.

در ادامه همچنین آمده است که از ابتدای پاییز تاکنون بیش از ۷۲ هزار دستگاه خودرو صرفا در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه شده و تمامی این خودروها به طور متوسط ظرف ۴۰ روز به دست مشتریان رسیده و موعد تحویل در این قراردادها ۹۰ روزه بوده است.

درحال حاضر تعداد خودروهایی که روزانه تکمیل و تجاری‌سازی می‌شوند، افزایش یافته و طی ماه‌های اخیر، در بازه زمانی کم‌تر از ۷۲ ساعت فرآیند صدور سند انجام و خودرو آماده تحویل به مالکان شده است. برهمین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو طبق ظرفیت‌های تولید و مجوزهای کمیته خودرو به صورت مستمر اقدام به عرضه خودرو به بازار کرده و قیمت خودرو در تمامی برنامه‌های فروش بر پایه مصوبات شورای رقابت بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.