شرط جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار کرد: جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ از کسی حمایت خواهد کرد که بالاترین نمره را ضمن رای‌آوری، در احراز اصلح بودن مطابق شاخص‌های انقلابی داشته باشد و اعضای کابینه‌اش جزو توانمندترین‌ها برای حل مشکلات مردم بوده و همچنین دارای پیشینه‌ای درخشان در عملکرد باشند.

او ادامه داد: ما دنبال ایجاد شرایطی هستیم که در انتخابات آینده، جریان انقلابی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد تا نتیجه انتخابات به نفع مردم و نظام و انقلاب اسلامی رقم بخورد به نحوی که گفتمان عدالت در رفتار و کردار مسئولینِ اجرایی ظهور  پیدا کند.

متقی فر گفت: جبهه پایداری علاوه بر پیگیری رویکرد گفتمان انقلابی و عدالت محوری و ارائه راه‌کارهای برنامه‌ای برای حل مشکلات مردم با ارائه شاخص‌های انتخاب اصلح برای انتخاب شایسته‌ترین فرد برای ریاست قوه مجریه، با رصد دقیق شرایط جامعه و تحولات احتمالی، متناسب با اقتضائات موجود تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و دال مرکزی و رویکرد اصلی، تحقق گفتمان عدالت و روی کار آمدن جریان کارآمد، دلسوز و انقلابی است و تلاش می‌کنیم جریانات اصولگرای انقلابی را حول همین محور جمع کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: قطعا تقابل مستقیم ما در این دوره از انتخابات با گروه‌ها و جریان‌های غرب‌گرا، غیر انقلابی و ناتوانی خواهد بود که قریب به ۸ سال است که با تنبلی و وادادگی و اشرافی‌گری، فساد و رانت‌خواری و عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی، کشور و مردم را در بی‌سابقه‌ترین فشار معیشتی قرار داده‌اند. امروز مسئول مصیبت‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلات معیشتی مردم حاصل جمع دو جریان دگراندیش اصلاحات با همه طیف‌ها و گروه کارگزاران هستند که نه تنها پاسخگوی سیاست‌ها و عملکرد محنت‌زایشان نیستند، بلکه مصائب معیشتی مردم را گروگان گرفته‌اند. فلذا رسالت انقلابی اقتضا می‌کند شرایط و تحولات اجتماعی و سیاسی را رصد کنیم و بسان دیده‌بان هوشیار مراقبت کنیم تا دشمن بار دیگر از مسیر دیگری راه نفوذ طراحی ننماید و با اغواگری، چون گذشته مردم را فریب ندهد تا دوباره ناجوانمردانه بر گُرده مردم سوار نشود و مصائب ۸ سال گذشته را تکرار نکند و سرمایه‌های مادی و معنوی این ملت شریف را به حراج نگذارد.

او ادامه داد: بنابراین با هوشیاری تمام باید مراقب اوضاع بود تا دشمنان خارجی به کمک ایادی داخلی نتوانند رخنه در انتخابات ایجاد کنند و با سوءاستفاده از آلام موجود که حاصل عملکرد همین جریانات داخلی غیرخودی است، دوباره دست به کار شده و با ارائه آدرس غلط خدای ناکرده مسیر انتخابات را به بیراهه ببرند و تلخ کامی مردم را در ۸ سال گذشته تکرار کنند.

متقی فر بیان کرد: جبهه پایداری در این دوره از انتخابات همچون گذشته ارتباط حداکثری با دیگر گروه‌های اصولگرای انقلابی دنبال می‌کند و برای رسیدن به وحدت حداکثری مطابق شاخص‌های انقلابی از هیچ تلاشی دریغ ندارد و به لحاظ گفتمانی و تبیینی معتقدیم آنچه می‌تواند پاسخ روشن به شرایط و وضعیت موجود بدهد رویکرد گفتمان عدالت است. با عدالت عملیاتی می‌توان بساری از مشکلات را حل کرد و کارآمدی عدالت محور سخت‌ترین مشکلات را می‌تواند به آسانی حل نماید.

فعال اصولگرا گفت: درصدد هستیم با تبیین برنامه‌های اجرایی با رویکرد تحقق عدالت و ظلم‌ستیزی با دیگر گروه‌های انقلابی وحدت گفتمانی ایجاد کنیم تا زیر سایه هم‌افزائی انقلابی، وحدت پایدار را رقم بزنیم؛ بنابراین در این زمینه الگوی عملیاتی، چون ادوار گذشته انتخابات با دیگر گروه‌های هم‌سو در چهار مرحله پی خواهیم گرفت. اول وحدت حول عدم تخریب همدیگر، دوم وحدت حول ترویج گفتمان کلان عدالت به عنوان راه حل مشکلات مردم و البته این به معنای نادیده گرفتن مؤلفه‌های‌های مهمی، چون کارآمدی نیست، مرحله سوم وحدت در اعمال شاخص‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مرحله چهارم وحدت در رسیدن به گزینه اصلح رای‌آور.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.