ترامپ باید همین الان برود

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بیل بلازیو، شهردار نیویورک گفت: به اطراف من نگاه کنید. این‌ها، نمایندگان کنگره هستند که به ما خدمت می‌کنند. جان آن‌ها در آن روز (حمله طرفداران ترامپ به کنگره) به خطر افتاد. جان آن‌ها به خاطر شورش به خطر افتاد. دونالد ترامپ به شورش کمک کرد. دونالد ترامپ و جاش هالی (سناتور هالی) و بسیاری دیگر آن را ایجاد کردند.

وی افزود: به پشت سر من نگاه کنید؛ اینجا ساختمان شهرداری است. بسیاری از شما زمانی را در اینجا سپری کردید. آیا می‌توانید تصور کنید که جمعیتی این ساختمان را تصرف کنند. این اتفاق هرگز در شهر نیویورک رخ نخواهد داد، اما در واشنگتن دی سی رخ داد. چرا؟ من از تلاش‌های نمایندگان کنگره برای تحقیق کامل در این زمینه حمایت می‌کنم. کسی دستور این رویداد را داد و ما باید بدانیم چه کسانی بودند و باید مجازات شوند.

بلازیو تاکید کرد: من سال‌ها به این مردم خدمت کردم. آن (حمله به کنگره) روزی بود که مردم و دموکراسی ما به خطر افتاد. کاملا روشن است که نتیجه چه باید باشد. دونالد ترامپ باید همین الان برود. کسی که خیانتکار شد، کسی که توانایی ذهنی خود را تا این حد از دست داد و شروع به شورش علیه آمریکا کرد، نباید انگشت او بر روی دکمه هسته‌ای باشد. او لازم است همین الان استعفا دهد. شما ممکن است بگویید او این کار را نمی‌کند.

وی ادامه داد: مایک پنس، معاون رئیس جمهور باید این کار را انجام دهد. شما ممکن است بگویید به لحاظ سیاسی انجام این کار شاید برای معاون رئیس جمهور پنس آسان نباشد، خدا رو شکر نمایندگان کنگره هستند و دونالد ترامپ را استیضاح خواهند کرد، زیرا ما از آن‌ها می‌خواهیم از آمریکا و دموکراسی ما محافظت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.