آتش سوزی گاراژ قطعات خودروهای اسقاطی در خاوران

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٢:٢٢ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی گسترده در یک گاراژ قطعات خودرو اسقاط در جاده خاوران بعد از سه راهی سیمان، مجتمع مسعود به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجیهزات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این مجتمع بیشتر در بخش لوازم اسقاط خودرو فعالیت می‌کرد که در یکی از این گاراژ ها به وسعت حدود ۴۰۰۰ متر حریق رخ داده بود. بخش‌هایی از این گاراژ فضای باز و بخش‌هایی دیگر بسته بود.

ملکی اظهار کرد: در یکی از این گاراژها با ایرانیت و وسایل اینچنینی که مقاومتی در برابر حریق ندارند، قسمت‌های مسقف تا ایمن ساخته شده بود که بیشتر صندلی نگهداری می‌شد. دو باب مغازه نیز در قسمت ورودی این گاراژ وجود داشت.

وی افزود: زمانی که نیروها به محل رسیدند حدود ١۵٠٠ متر که متشکل از قسمت‌های مسقف و فضای باز بود دچار حریق شده بود. شدت حرارت به حدی بود که از فاصله دور قابل رویت بود و بر اثر حرارت بخش‌هایی از سقف‌های شیروانی تخریب شده بود و آتش به گاراژ مجاور که محل تعمیر اتوبوس‌های قدیمی بود نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس در گاراژ مجاور  شعله‌ور بود و دو باب مغازه که در ورودی واقع شده بود هم دچار آتش سوزی بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و آتش را تحت کنترل گرفتند. در حال حاضر نیروها در حال اطفای حریق هستند و محل را ایمن سازی می‌کنند.

وی تاکید کرد: تا کنون مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.