جنبش النُجَباء: راه شهیدان سلیمانی و المهندس ادامه خواهد داشت

سخنگوی مقاومت اسلامی النُجَباء به ‌مناسبت "یوم النصر" سالگرد پیروزی بر داعش، این افتخار را مرهون خون پاک شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان عملیات پیروزی بر این گروه تروریستی و سایر شهدا، جانبازان و خانواده‌های ایثارگران دانست.

مهندس «نصر الشَمَّری» با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند این پیروزی را به سرقت ببرد و درخشندگی‌اش را محو کند، خطاب به شهدا و جانبازان ادامه داد: وطنی که به ارمغان آوردید، هرگز از دست نخواهد رفت. زخم‌های شما همچون شناسنامه و خاطراتتان سفر در تاریخی است که نه فراموش می‌شود و نه از بین می‌رود.

به همین مناسبت، شورای سیاسی مقاومت اسلامی النُجَباء نیز در بیانیه‌ای از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت عراق در برابر هجوم تکفیری‌های تحت‌ حمایت آمریکا و رژیم اسرائیل قدردانی کرد.

در این بیانیه تأکید شده است که جنبش النُجَباء راه شهیدان حاج ‌قاسم و ابومهدی را تا پیروزی کامل ادامه خواهد داد.

 دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی در عراق اعلام شد.

کاربران عراقی در سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش و برای تقدیر از جانفشانی های الحشد الشعبی و فرماندهان شهید سپهپد «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» هشتگ های «یوم_النصر» (روز پیروزی) و «حشد _ونصر» (الحشد الشعبی و پیروزی) را راه اندازی کردند که ترند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.