تیتر عجیب نشریه انگلیسی برای درگذشت مارادونا

دیشب خبر درگذشت مارادونا منتشر شده و این اتفاق تلخ واکنش های بسیاری را در جهان به همراه داشت. تمام ستاره های بزرگ فوتبالی و حتی بسیاری از غیرفوتبالی ها به علت فوت مارادونا ابراز ناراحتی کرده و به تمجید از این فوق ستاره بزرگ و آرژانتینی پرداخته اند.

اما نشریه دیلی استار انگلیس از تیتری خصمانه و اند در مورد فوت مارادونا استفاده کرده است؛ "وقتی بیشتر از همیشه بهVAR نیاز داشتیم کجا بود." تصویری از گل مشهور مارادونا با دست به دروازه پیتر شیلتون نیز روی جلد منتشر شده و این نشریه انگلیسی حتی در روز مرگ مارادونا نیز دست از انتقاد از او برنداشته است.

مارادونا لحظاتی تاریخی و فراموش نشدنی به کرات در دوران حرفه ای خود دارد. حتی درهمین دیدار او یکی از زیباترین گل های تاریخ فوتبال را به ثمر رساند و از میانه میدان یک به یک بازیکنان انگلیس را دریبل کرد. اما گل با دست او به انگلیس شاید خاص ترین و ماندگارترین صحنه دوران ورزشی او باشد. البته مارادونا نیز تا زمانی که زنده بود همیشه از انجام چنین کاری ابراز رضایت می کرد و حتی همین چند هفته قبل مدعی شد آرزو دارد یک بار نیز با دست راست دروازه انگلیس را باز کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.