فکری: کسانی که باعث شدند الفاظی را به کار ببرم تا آبروی من برود را نمی‌بخشم

محمود فکری بعد از بازی استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک تک بازیکنان استقلال. در بازی های اول چون هنوز هماهنگی به وجود نیامده لازم است که 3 امتیازها را کسب کنیم

وی افزود: بعد از بازی سخت مقابل فولاد نیاز بود بازی امروز را ببریم. با توجه به بازی بسته حریف کار کمی برای ایجاد فرصت سخت شد ولی در 15 دقیقه نیمه اول و دوم بازیکنان ما خوب کار کردند. هم نیمه اول و هم نیمه دوم پنالتی‌هایی برای ما رخ داد ولی باید ببینیم کارشناسان داوری چه نظری دارند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اگر دقت می کردیم می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم البته مهم 3 امتیاز های اول است که باید کسب کنیم.

فکری در خصوص اینکه مدعی شده بود بعد از بازی امشب درباره بازی با فولاد صحبت می‌کند عنوان کرد: شما بازی امروز را دید که ما فضای بدی را برای تیم ماشین سازی ایجاد نکردیم.نباید این فضای ایجاد شود که باعث شود هر دو تیم به هم بی حرمتی کنند تا خدای ناکرده حرفی از طرف کسی زده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم نباید دنبال این داستان‌ها باشیم، فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و اینکه یکدیگر را تحریک یا به هم توهین کنیم اصلا کار جوانمردانه ای نیست. کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم تا آبروی من برود را نمی‌بخشم. برخی افراد دنبال تحریک افراد هستند تا از دیگران فیلم بگیرند و پخش کنند. امیدوارم با این نفرات برخورد شود، البته بابت حرف‌هایی که زدم و مردم آنها را شنیدند عذرخواهی می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.