حامیان ترامپ ماسک ها را آتش زدند + عکس

گروهی از طرفداران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در «اورنج کانتی» ایالت کالیفرنیا در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی که از روز شنبه در این ایالت آغاز شده‌اند به خیابان‌ها ریخته و تظاهرات کردند.

به نوشته وبگاه روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، این معترضان که خود ماسکی به صورت نداشتند، ماسک‌های دیگری نیز را به آتش کشیدند و فریاد زدند «دیگر ماسکی وجود نداشته باشد».

محدودیت‌های جدید کرونایی ایالت کالیفرنیا از سوی «گاوین نیوسام»، فرماندار دموکرات این ایالت از روز شنبه آغاز شده‌اند و بر اساس آنها مردم ملزمند از ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح در خانه بمانند.

منابع خبری گزارش کرده‌اند درصورتی که شرایط بهبود نیابد این محدودیت‌ها نیز تمدید خواهند شد.

محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۱ بخش ایالت کالیفرنیا اعمال شده‌اند که وضعیت آنان به رنگ «بنفش» در آمده است. این ایالت ۵۸ بخش دارد.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «کووید یک حقه است» و «نه به محدودیت اینجا آمریکاست» راهپیمایی کردند.

این معترضان همچنین عکس‌هایی از ترامپ و پرچم آمریکا و پلاکاردهایی با عنوان «دزدین [انتخابات] را متوقف کنید» در دست داشتند.

ترامپ بارها خود از زدن ماسک امتناع کرده است و حتی بعد از ابتلا کرونا و خروج از بیمارستان پس از مدت کوتاهی استفاده از ماسک در میان طرفدارانش بدون استفاده از ماسک حاضر شد.

طبق آمار و ارقامی که روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرده طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱ هزار و ۶۴۱ نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد تلفات در این کشور نیز ۸۳۴ نفر گزارش شده است.

بر اساس گزارش همین روزنامه آمریکایی تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، بیش از ۲۵۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.