حمله رسانه آمریکایی به ترامپ برای بی توجهی به هدایت کشور

به نوشته این رسانه آمریکایی، ترامپ که حدود یک هفته است تقریباً از انظار دور مانده است شواهد کمی از هدایت کشور و مقابله با کرونا ارائه کرده یا علاقه کمی برای انجام این اقدامات از خود نشان داده است.

این رسانه‌ آمریکایی همچنین نوشته غیبت ترامپ با توجه به امتناع او از پذیرش شکست در انتخابات با گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر آمریکا همزمان شده و این کشور از نظر تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان در بیمارستان رکورد زده است.

از سوی دیگر بعد از جشن هفته گذشته در کاخ سفید در شب بر‌گزاری انتخابات ریاست‌جمهوری که ترامپ خود را پیروز خواند، مقامات و دستیاران بیشتری در دولت وی به کرونا مبتلا شده‌اند.

ترامپ همچنین روز پنجشنبه در هیچ رویدادی حضور پیدا نکرد اما بر‌نامه‌ریزی کرد که با «مایک پنس»، معاون دولت، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه و «استیون منوشن»، وزیر دارایی خود به صرف نهار بپردازند.

«کایلی مک‌انانی»، سخنگوی کاخ سفید و مشاور انتخاباتی ترامپ روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز گفت رئیس‌جمهور سکوت پساانتخاباتی خود را در زمان مناسب خواهد شکست.

دونالد ترامپ به غیر از بازدید کوتاهی که روز چهارشنبه از گورستان ملی آرلینگتون به منظور گرامیداشت روز جانبازان داشته در انظار دیده نشده و به طور علنی صحبت نکرده است.

وی پنجشنبه هفته گذشته در کنفرانس خبری کاخ سفید حضور پیدا کرد و علیه سیستم انتخاباتی کشورش حمله کرد.

با این وجود ترامپ در باشگاه گلف خود در ایالت ویرجینیا نیز حضور پیدا کرد اما بعد از انتخابات تنها به انتشار پیام‌هایی در توئیتر بسنده کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.