قاتل سگ گردان در اصفهان دستگیر شد

علی اصفهانی در تشریح وقوع قتل فجیع بیست و یکم آبان ماه اظهار داشت: ساعت ۲۲ چهار شنبه شب گزارش یک مورد قتل واصل و بلافاصله دستورات لازم را بازپرس ویژه قتل به منظور دستگیری قاتل صادر کرد.

وی افزود: طی تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول به منظور محافظت از خواهرزادگان خردسالش از حمله سگ یکی از اهالی محل که بدون نظارت رها شده بود شیئی را به سمت سگ پرتاب کرده و مالک سگ در واکنش به این عمل به ایراد جرح با چاقوی مقتول اقدام و متواری شد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: متأسفانه مقتول که جوانی ۲۸ ساله بود بر اثر شدت جراحت فوت کرده و قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت، زندانی می‌شود.

آسیب‌های سگ گردانی در اصفهان

اصفهانی با ابراز گلایه از شهرداری و پلیس راهور در اعمال قانون نسبت به افرادی که در پارک‌ها یا در خودرو سگ گردانی می‌کنند، افزود: متأسفانه در اثر بی مسئولیتی برخی مالکان حیوانات خانگی نظیر سگ طی دو سال گذشته حملات و گازگرفتگی، ایجاد لکنت زبان کودکان، سقط جنین و در مورد اخیر قتل یک جوان موضوع پرونده‌های قضائی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پدیده سگ گردانی در اماکن عمومی معابر و پارک‌ها یا در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی حسب مورد مشمول عناوین مجرمانه تهدید علیه بهداشت عمومی و ایجاد مزاحمت ملکی بوده و دستورات ویژه به مراجع قضائی و انتظامی در برخورد با متخلفان و جمع آوری و ضبط حیواناتی که در اماکن عمومی گردانده شوند صادر شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.