واکنش وکیل شخصی ترامپ به نتایج انتخابات

«رودی جولیانی»، وکیل شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سخنرانی کرد. 

جولیانی گفت: «بارها گفته شد که رای‌گیری پستی به تقلب گسترده خواهد انجامید. به لطف خردی که مقام‌های دموکرات از خود نشان دادند، به جای آن‌که مراقبت زیادی از حراست از آرا نشان دهند، محافظت از آن‌ها را متوقف کردند. این برگه‌های پستی می‌تواند مال هر کسی باشد.»

وی گفت: «هیچ نظارتی صورت نگرفت، حتی زمانی که بنا به حکم دادگاه بازرس‌های جمهوری‌خواه می‌بایست به همه‌چیز نظارت می‌کردند. همه می‌دانند که بررسی آرای پستی بدون نظارت ممکن نیست.» 

وی افزود: «در آن سوی ایالت نیز حدود ۳۰۰ هزار برگه همچو وضعیتی دارند. حتی یک جمهوری‌خواه نیز بر آن نظارت نکردند. این یک الگوی سازمان‌یافته است. در حالی که ترامپ ۷۰۰ هزار رای جلو بود ناگهان همه‌چیز عوض شد. حق نظارت و بازرسی از ما گرفته شد. این کار خلاف قانون اساسی است و ما نتایج را به چالش خواهیم کشید. این تنها یکی از مشکلات این انتخابات است.»

جولیانی گفت: «حتی شماری از آرای داده‌شده از میان مردگان هستند. در فیلادلفیا آمار مردگان را وارد کردند. وضعیت در این منطقه بسیار بد است و دموکرات‌ها هیچ کاری نمی‌کنند. به مردم فیلادلفیا خوب خدمت نشده است. این شهر شاهد شورش بوده است و وکلا و دادستان‌ها اجازه دادند جنایتکاران در شهر آزاد بگردند. نحوه رای‌گیری بسیار مشکوک بوده است. مردم آمریکا نمی‌توانند به این برگه‌های رای اطمینان داشته باشند.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.