اوباما از جو بایدن حمایت کرد

«باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی در حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها گفت که ترامپ از پوشش رسانه‌ها درباره همه‌گیری کرونا حسادت می‌کند.

وی که در ایالت میشیگان صحبت می‌کرد، افزود: «وسواس ترامپ حجم جمعیتی است که در سخنرانی‌ها و مراسم وی حاضر می‌شوند».

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به روز سه‌شنبه آتی که روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت: «این سه‌شنبه، همه چیز در خط قرار دارد. روز سه‌شنبه شما می‌توانید تغییر را انتخاب کنید».

اوباما قصد دارد در آخرین هفته از کارزار تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری این کشور به «جو بایدن» هم حزبی  دموکرات خود  و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ بپیوندد و در کارزارهای تبلیغاتی کنار وی باشد.

اوباما طی روزهای گذشته سه مرتبه به طور مجزا به نفع بایدن سخنرانی کرد.اوباما در «پنسیلوانیا»، «میامی» و سرانجام در روز سه شنبه در «اورلاندو» به شدت از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور انتقاد کرد. دموکراتها امیدوارند که اوباما بتواند با سخنرانی‌ها برای سیاه پوستان ولاتین تبارها برای رای دادن به بایدن تاثیرگذار باشد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی گفت که  ترامپ، تشنه توجه است.وی که در تجمع انتخاباتی طرفداران «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری صحبت می‌کرد، گفت: «وی (ترامپ)هیچگونه علاقه‌ای برای کار کردن یا کمک کردن به دیگران به جز خودش و دوستانش ندارد.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.