خرید بیش از حد مردم باعث کمبود روغن شد

رامین ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره کمبود روغن در بازار با بیان اینکه ستاد ویژه تنظیم بازار تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اتخاذ کرده است. البته یکی از علل اصلی کمبود روغن خرید بیش از اندازه مردم بود که از هفته پیش تا کنون مقدار نیاز استان اعلام شده و امروز هم در سطح استان و فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع شده است.

ربیعی در ادامه اظهار کرد: حمل روغن خام از بندر به سمت بهشهر و سایر کارخانجات تصفیه روغن سرعت گرفته است و انشاالله  به زودی و طی یکی دو هفته آینده هیچ مشکلی درخصوص روغن نخواهیم داشت و مردم در خصوص کالاهای اساسی خیالشان راحت باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز در خصوص سایر کالاهای اساسی گفت: در خصوص کالاهای اساسی و آرد در البرز هیچ کمبود و مشکلی نداریم.

ربیعی در خصوص ویدیوهای بخش شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی نانوایی‌ها به علت کمبود آرد گفت: این ویدیوها واقعی نبوده به جز یک یا دو مورد که آن هم به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شده‌اند و نانوایان برای آن که علت تعطیلی را عدم رعایت بهداشت اعلام نکنند  می‌گویند به خاطر نبود آرد تعطیل کرده‌ایم‌.

وی در ادامه افزود: البته مشکلات کوچکی در حوزه جابه جایی و حمل نقل داشتیم که با برگزاری جلساتی مشکلات را حل کرده‌ایم ضمنا هیچ کمبودی نداریم و فقط مربوط به حمل و نقل بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.