واعظی: بیانات رهبر انقلاب فصل‌الخطابی برای همه گروه‌های سیاسی و مسئولان است

محمود واعظی در گفت وگو با ایسنا،  با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در زمینه ضرورت حفظ حرمت و جایگاه رئیس‌جمهور و دولت، گفت: بیانات معظم‌له مثل همیشه بسیار روشنگر، صریح و راهگشا بود. با توجه به اینکه متاسفانه فضای توهین و هتک حرمت دولت و شخص رئیس‌جمهور در سکوت و انفعال مراجع مسئول در حال باب شدن بود، بیانات ایشان بسیار بموقع بود و از رویه شدن این رفتار ناصواب جلوگیری کرد.

 

وی افزود: اگرچه خطاب مستقیم رهبر انقلاب اسلامی در بیانات روز گذشته به هتاکان و توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور بود،‌ اما در حقیقت تذکر ایشان، فصل‌الخطابی برای همه گروه‌های سیاسی و مسئولان است تا در روزهایی که کشور بیش از همیشه به وحدت و انسجام محتاج است،‌ ذهن مردم را با حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد نیازاریم و در مسیر اداره کشور – که این روزها به دلیل ابتلاء به بحران کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه، دشوارتر از همیشه است- اخلال ایجاد نکنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اداره کشور در شرایط بسیار دشوار فعلی را نیازمند مشارکت و یاری همه ارکان و نیروها دانست و ابراز امیدواری کرد که همه ما اعم از مسولان ،صاحبان تریبون‌، گروه هاو کنشگران عرصه سیاست و فعالان رسانه ای با سرلوحه قراردادن بیانات اخیر مقام معظم رهبری در گفتار و کردار؛‌ در راستای وحدت و انسجام ملی حرکت و به دستگاه اجرایی در اداره کشور کمک کنند.

واعظی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه حداکثری به منویات رهبر انقلاب و عمل به توصیه ایشان در زمینه وحدت و انسجام ملی، انشاءالله خواهیم توانست با هم‌افزایی، هم‌فکری و همدلی از شرایط خطیر فعلی با مشکلات کمتری عبور کنیم و راستای حل مسائل مردم بکوشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.