اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در بدو ورود به مازندران در جمع خبرنگاران در فرودگاه دشت‌ناز ساری اظهار داشت: مردم مازندران، دیار علویان و استان سرداران و ۱۰۴۰۰ شهید و دلاور این مرز و بوم بوده و همواره در پیروزی‌های متعدد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در بین مردم و بیان عملکرد و اقدامات دولت بوده که در این راستا بنده در آغاز هفته دولت سفری به مازندران داشتم.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اهداف سفر خود به مازندران گفت: ظرفیت‌های متعدد بسیاری در حوزه گردشگری و اقتصادی در مازندران وجود داشته که می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی در این استان بکر از حیث توسعه اقتصادی باشد.

جهانگیری با اشاره به دیدار امروز رئیس‌جمهور و اعضای دولت با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان در این دیدار رهنمودهایی داشتند که عمل به آنان می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور باشد.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی در مازندران باید بر اساس زیربخش گردشگری، صنعت و کشاورزی به صورت توأماً باشد تصریح کرد: در صورت تأمین زیرساخت‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی این استان مازندران می‌تواند قطب اقتصادی استان‌های کشور باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه نقشه راه توسعه استان مازندران باید با حفظ محیط‌ زیست بر مدار توسعه گردشگری و کشاورزی باشد، گفت: توسعه صنایع تبدیلی و توزیعی در جهت شکوفایی اقتصادی این استان میسر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تا ساعتی دیگر با حضور معاون اول رئیس‌ جمهوری مرکز تجارت بین‌المللی ایرانیان در آمل افتتاح خواهد شد. همچنین قرار است صبح فردا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان استادیوم شهدای نوشهر که از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری و هدیه ایشان به مردم غرب مازندران بوده افتتاح شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.