دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: باید به شما بگویم که به خاطر دقت در انتشار گزارش، من در حال بررسی انتشار مصاحبه خودم با لسلی استال از برنامه "۶۰ دقیقه" هستم اما نه آن مصاحبه‌ای که پخش شد بلکه نسخه بدون ویراست آن را منتشر می‌کنم.

وی افزود: این کار را به این دلیل انجام می‌دهم تا همه بتوانند آنچه را که مصاحبه جعلی و جانبدارانه می‌نامم، ببینند. همه باید این نفوذ وحشتناک انتخاباتی را با مصاحبه‌های اخیر که از جو بایدن خوابالو منتشر می‌شود، مقایسه کنند!

توئیت‌های ترامپ در کنار گزارش‌های منتشر شده از سوی نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های خبری مدعی شده که این مصاحبه فقط ۴۵ دقیقه به طول انجامید و ترامپ ناگهان وسط مصاحبه آن را قطع کرده است.

اختلاف نظر بین ترامپ و برنامه محبوب CBS ناشی از سوالات استال بوده است.

نیویورک تایمز گزارش کرد: فردی که در جریان مصاحبه حضور داشت، گفت که ترامپ تنها ۴۵ دقیقه با لسلی استال و تیمش مصاحبه داشته و سپس فیلمبرداری آنطور که معاون‌های رئیس جمهوری آمریکا انتظارش را داشتند، پایان نیافت.

دو منبع مطلع دیگر نیز به نیویورک تایمز گفتند، نه تنها مصاحبه کوتاه بود بلکه ترامپ از شرکت در بخش دیگری مربوط به گفتگو با استال و مایک پنس هم امتناع کرد.

ترامپ همچنین ویدئویی را از استال در کاخ سفید منتشر کرد و وی را بابت عدم استفاده از ماسک به تمسخر گرفت، اگرچه نیویورک تایمز گزارش کرد که این خبرنگار حتی تا زمان آغاز مصاحبه ماسک داشته است.

هنوز مشخص نیست که ترامپ نسخه ویراست نشده را منتشر می‌کند یا نه.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.