عبدالعلی زاده: کیهان همه را تحریک می‌کند

علی عبدالعلی‌زاده وزیر مسکن دولت اصلاحات در رابطه با محور گفتگوها در دیدار خود با مهدی کروبی گفت: مسئله و خبر خاصی مطرح نشد، دیدار دوستانه در قالب مرید و مراد شکل گرفت. زمان زیادی به دنبال فرصتی بودم که خدمت او برسم و خوشبختانه توانستم با کروبی، دیدار کنم.

این چهره اصلاح‌طلب در واکنش به گزارش اخیر کیهان مبنی بر اینکه اقدامات تند اصول‌گرایان با تحریک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اصول‌گرایان نیاز به تحریک ندارند، خود کیهان همه را تحریک می‌کند بنابراین نیازی به این ندارند که اصلاح‌طلبان آنها را تحریک کنند

عبدالعلی‌زاده ادامه داد: شریعتمداری به اندازه کافی همه و مخصوصا اصول‌گرایان را تحریک می‌کند، لذا احتیاجی به این کارها نیست.

عضو کابینه دولت اصلاحات در ارزیابی اینکه اقدامات تخریبی اصول‌گرایان برعلیه دولت تا چه اندازه به ضرر کشور است؟ خاطرنشان کرد: این اقدامات به نفع مملکت نیست، این اقدامات اصول‌گرایان نشان می‌دهد که آنها در فاز کشور نیستند و نمی‌دانند تحریم یعنی چی.

عبدالعلی‌زاده در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد اصول‌گرایان این دروغ را باور کردند که تحریم‌ها و قطعنامه‌ها کاغذ پاره است در نتیجه نمی‌دانند که مملکت در چه شرایطی است و فکر می‌کنند که کشور باید بهشت بَرین باشد در حال حاضر هم که اکثر آنها، نماینده مجلس شدند.

این نماینده ادوار مجلس در رابطه با راه‌حل بُرون رفت از شرایط فعلی یادآور شد: راه‌حل برای بهبود اوضاع وجود دارد اما این نمایندگان نشان می‌دهند که خیلی زود به مجلس آمدند، اینها باید چندسالی تجربه کسب می‌کردند و بعد وارد مجلس می‌شدند، برای این نمایندگان خیلی زود بود که وارد مجلس شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.