فراخوان جایزه جلال منتشر شد

دبیرخانه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد با انتشار فراخوان این‌دوره خود، از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد آثار خود را در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

بر اساس فراخوان‌این جایزه، کتاب‌ها باید برای نخستین‌بار، در سال ۱۳۹۸ منتشر و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در داخل کشور به چاپ رسیده باشند.

نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند ۳ نسخه از هر کتاب را تا ۱۰ آبان ۱۳۹۹ به دبیرخانه جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی(پنجم)، پلاک ۶، کدپستی ۱۵۸۵۶۳۴۹۷۱، دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دبیرخانه مراجعه کنند. 

سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد، پاییز امسال برگزار می‌شود. پیش از این ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ترتیب به‌عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد منصوب شدند. اعضای هیئت علمی این رویداد ادبی طی روزهای آینده معرفی خواهند  شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.