امیرآبادی به محمود صادقی: خودت در دوره دهم همه چیز گرفتی!

با افزایش واکنش‌ها به موضوع خرید خودروی دنا پلاس برای نمایندگان مجلس محمود صادقی نماینده سابق تهران در مجلس دهم در صفحه توئیترش نوشت: «یکی از خبرنگاران پرسید چرا درباره‌ی اتفاقات جاری در مجلس یازدهم اظهارنظر نمی‌کنی؟ گفتم: راستش وقتی به این مجلس با آن قهر مردم از انتخابات فکر می‌کنم یاد این سخنرانی امام می‌افتم: «...این مجلس چه ارتباطی به ملت ایران دارد. ملت ایران به اینها رأی ندادند..»

در واکنش به این اظهار نظر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در جواب صادقی نوشت: «سلام نمی تونی اظهار نظر کنی چون خودت در دوره دهم همه چیز گرفتی؟!!» 

البته مناظره این دو نماینده سابق و فعلی مجلس به همین جا ختم نشد و درگیری لفظی به راهی توئیت بعدی صادقی نیز شد. او وقتی که کنایه‌ای به دریافت واکسن آنفولانزا داشت و نوشت: «اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس فقط نشانگر توخالی بودن شعارهای نمایندگان مجلس یازدهم نیست؛ بلکه نشانه‌ای از فاصله‌ی نهادینه‌شده‌ی حاکمیت از مردم است. محموله‌ی قرص‌های فاوپیراویر را هم محرمانه از چین وارد وارد کردند و عمده‌اش را صرف درمان مقامات و ازمابهتران کردند.» امیرآبادی باز هم در پاسخ به این توئیت و در مقام دفاع از مجلس یازدهم نوشت: «شما که دوره قبل بودی میدانی مجلس ۸۰۰۰کارمند و بازنشسته داره حدود ۲۰۰نفر صعب العلاج و نیازمند واکسن، داروخانه مجلس مثل همه داروخانه ها طبق روال هرسال درخواست داده و این واکسن برای نماینده ها نیست ضمنا مجلس واکسن ها را برگردانده درحالی که نمایندگان دوره قبل اکثرا استفاده می کردند.» 

محمود صادقی این اظهار نظر امیرآبادی را بی پاسخ نگذاشت و در جواب او نوشت: «برادر گرامی، نماینده مجالس نهم، دهم و یازدهم و عضو هیأت رئیسه مجالس دهم و یازدهم! نقد من خاص این دوره یا آن دوره نبود بلکه هشدار نسبت به نهادینه‌شدن فاصله‌ی حاکمیت از مردم بود. یادتان هست وقتی در پاسخ به دانشجویان میزان دریافتی نمایندگان را اعلام کردم چه هجمه‌ای در مجلس به من شد؟» 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.