عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس داشتیم، اظهار کرد: سناریوهای متعددی را تعریف کردیم و اکنون با وضعیت قرمز، سناریوی زرد را اجرا می‌کنیم.

وی افزود: مدارس ما آمادگی دارند و نیازمند همکاری مبرم خانواده‌ها هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه تفاوت این مرحله از سال تحصیلی با سنوات گذشته در این است که مشارکت خانواده‌ها در رصد وضعیت سلامت و آموزش فرزندشان باید افزایش یابد و لازم است با مدرسه همکاری کنند گفت: مدیران برای نحوه گروه بندی و آموزش در مدرسه تصمیم گیری می کنند.

فولادوند افزود: مدارس سناریوهای متعددی دارند و به تناسب مساحت، فضا و جمعیت کلاس و مدرسه دانش‌آموزان را گروه‌بندی می‌کنند. چند روزی که بگذرد معمولا کارها روی روال می‌افتد. دنیا این تجربیات را دارد، ما هم باید وارد این عرصه می‌شدیم.

وی درباره وضعیت ثبت‌نام و ورود پیش‌دبستانی‌ها به مدارس و مراکز پیش‌دبستانی نیز گفت: ثبت‌نام داشته‌ایم، منتها خانواده‌ها استرس دارند اما وضعیت مدارس را که ببینند و اطمینان یابند که روند به خوبی پیش می‌رود، همراهی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: البته یادمان باشد که هرساله پیش‌دبستانی‌ها ۱۵ روز بعد از آغاز سال تحصیلی فعالیت خود را شروع می‌کردند. بنابراین ۲ هفته دیگر و اوایل مهر باید وضعیت دقیق پیش‌دبستانی‌ها را ارزریابی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.