بیژن طاهری در خصوص شهرآورد نود و سوم پایتخت که با پیروزی ۶ بر ۳ آبی‌پوشان در ضیافت پنالتی‌ها همراه بود، گفت: شهرآورد بسیار خوبی را مشاهده کردیم اما پرسپولیس باید در نیمه نخست مسابقه گل‌های بسیار بیشتری به ثمر می‌رساند. پرسپولیس در نیمه اول عملکرد خیلی ضعیفی داشت و استقلال نیز موقعیت‌های خوبی را از دست داد.

وی با تمجید از عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی، ادامه داد: استقلال در این مسابقه بسیار حساب شده عمل کرد و فرهاد مجیدی با شناختی که از بازیکنان خود داشت توانست پیروز مسابقه باشد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: فرهاد مجیدی در این مسابقه بسیار با تجربه‌تر از یحیی گل محمدی عمل کرد و ثابت کرد که توانایی سرمربیگری استقلال را دارد و می‌تواند به مربی بسیار بزرگی تبدیل شود. بازیکنان با مجیدی ارتباط بسیار خوبی گرفته‌اند و وقتی بازیکن مربی را دوست داشته باشد برای او هر کاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امروز تعویض‌های استقلال بسیار خوب بود و این موضوع یکی از عوامل برد تیم بود. استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است و برای این تیم تفاوتی ندارد در فینال با چه تیمی مسابقه خواهد داد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال در جام حذفی با قدرت قهرمان خواهد شد و یک جام مهم به هواداران تقدیم خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.