آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی به عادی‌سازی روابط کشور امارات با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: هرگونه همکاری با این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آن‌ها محسوب می‌شود.

در این پیام آمده است: این روزها بار دیگر سران کفر بر آن شدند تا نقاب جدیدی را با دستان پلید بعضی از کشورهای عربی به‌صورت رژیم نامشروع صهیونیستی بگذارند.

پیام ادامه یافته است: عدم مشروعیت این رژیم جلاد و کودک کش برای همگان روشن و واضح می‌باشد و هرگونه مشروعیت دادن و همکاری و کمک به این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آن‌ها محسوب می‌شود که ما به‌شدت آن را محکوم می‌کنیم.

پیام حاکی است: امضاء هرگونه سند عادی‌سازی روابط با اسرائیل از سوی کشور امارات و یا هر حکومت دیگر، تأیید بردگی و ذلت آن کشور امضاء کننده می‌باشد و همگان خصوصا کشورهای عربی بدانند که این رژیم به‌زودی با عنایت خداوند متعال و همبستگی همه آزادی خواهان به‌ویژه جبهه مقاومت محو خواهد شد و قدس شریف و تمامی مناطق غصب شده به ملت‌های خود بازخواهد گشت.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه ۲۳ مردا ماه امسال با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

اقدام اخیر امارات متحده عربی در خصوص برقراری روابط سیاسی رسمی با رژیم صهیونیستی با اعتراض فلسطینیان و افکار عمومی در میان کشورهای عربی و اسلامی علیه آن همراه شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.