به گزارش روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحرونوت»، یک هیات بلندپایه از مسئولان وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی وارد امارات شد تا در اجلاس بین المللی درباره مبارزه با فساد در ابوظبی شرکت کند.

امارات از روز دوشنبه تا جمعه آتی میزبان هشتمین اجلاس بین المللی کشورهای عضو توافقنامه سازمان ملل درباره مبارزه با فساد است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه افزود که «دینا زیلبر» معاون دادستان اسرائیل ریاست این هیات را به عهده دارد  و مقامات عالی رتبه بخش جنایی و بین المللی دادستانی اسرائیل در این هیات حضور دارند.  

هنوز امارات به خبر منتشر شده در این روزنامه، واکنشی نشان نداده است.

در این اجلاس حدود ۳ هزار نفر از ۱۸۵ کشور حضور می یابند.

رژیم صهیونیستی پیش از این نیز اعلام کرد که قرار است در نمایشگاه بین المللی «اکسپو ۲۰۲۰» در دبی شرکت کند.

نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ قرار است از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ مهر ۱۳۹۹) تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ (۲۱ فروردین ۱۴۰۰) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

در همین حال وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌های تل آویو برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی خلیج فارس، ۱۰ تیرماه ۹۸ برای نخستین بار به امارات متحده عربی سفر کرد.

دیدار وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی دومین سفر یک مقام رسمی این رژیم در یک سال گذشته از امارات است. پیش از وی «میری ریگو» وزیر ورزش رژیم صهیونیستی آبان ماه سال ۹۷ به امارات سفر کرده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.