به گزارش "ان‌پی‌آر"، دونالد ترامپ روز چهارشنبه بخش زیادی از کنفرانس خبری خود را به ملامت کمک مالی برای حمایت از خدمات پستی و رأی‌گیری از طریق ایمیل پرداخت و این ادعای بی‌اساس را مطرح کرد که رأی‌گیری از طریق ایمیل، زمینه را برای تقلب فراهم می‌کند.

مباحثات بر سر دور بعدی بسته کمک مالی کرونا، در کشمکش سیاسی بر سر بودجه انتخابات، به دام افتاده و موضوع رأی‌گیری از طریق ایمیل نیز، همچنان موضوع مشاجره بین دموکرات‌ها و دولت ترامپ است.

ترامپ تأکید کرد: آن‌ها حالا می‌خواهند رأی‌گیری ایمیلی را در سراسر کشور اجرا کنند که این بزرگ‌ترین تقلب در تاریخ انتخابات خواهد بود! همیشه در مورد انتخابات به روسیه، روسیه، روسیه، چین و ایران اشاره می‌شود- در حالی که بزرگ‌ترین مشکل نه به چین، روسیه و ایران، بلکه به دموکرات‌ها مربوط می‌شود!

هر یک از طرفین جمهوری‌خواه و دموکرات، به سرزنش دیگری بابت امتناع از دادن بودجه، ادامه می‌دهد. دموکرات‌ها گفته‌اند که آماده‌اند تا با جمهوری‌خواهان توافق کرده و بر سر حمایت از آمریکایی‌ها از طریق مالی به منظور جبران تأثیرات ناشی از همه‌گیری مرگ‌بار، به توافق برسند، اما رهبران حزب گفتند ترامپ و متحدانش مذاکره با آن‌ها بر سر این موضوع را رد کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.