سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان آغاز می شود.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان در سال ۱۳۹۹ اختصاص و واگذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش بینی کرده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ این وام ۱۰ میلیون تومان است که از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.

سردار گودرزی با توضیح اینکه برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست، گفت: به واجدین شرایط که تاکنون وام دریافت نکرده‌اند و پایه حقوق زیر شش میلیون تومان دارند، پیامک زده خواهد شد و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود تا پایان سال چند بار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تأکید بر حمایت های مستمر از مشترکان تصریح کرد: این وام به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده است و پیشکسوتان معزز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir  مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.