• 5479...0912: در تاریخ ١/ ٣/ ٩٩ اقدام به فروش سهام عدالت نزد بانک هاى تعیین شده از سوى دولت کردم و کارگزارى مفید را انتخاب کردم، اما تاکنون موفق نشدم سهام خودم و خانواده‌ام را در نرم‌افزار این کارگزاری مشاهده کنم. زیرا دائما در حال به روزرسانی است. پس ما از چه طریقی باید بفهمیم سهام مان ثبت شده است. جالب اینکه این افراد از دو سر معامله من و امثال من سود می برند.
  • 2217...0916: تو رو خدا یکی به داد ما که با کارگزاری آگاه کار می‌کنیم برسد. یعنی هر روز ساعت ۹ و ۵ دقیقه سیستماشون قطع می‌شه تا ساعت ۱۱و نیم. لطفا اگه می‌شه صدای ما رو به گوش مسوولان برسونید.
  • 0051... 0930: چند ماهه که سهم «کحافظ» رو دارم. من نمیدونم این چه سهامی هستش که در طول این مدتی که خریدم حتی یک بار هم سهامدارحقوقی از آن دفاع نکرده و الان هم ارزش این سهم بسیار ضعیف شده به‌طوری که اکثر سهامداران آن با ضرری که متحمل شده‌اند درصف فروش ایستادند. لطفا پیگیری کنید علت این همه افت ودرجا زدن این سهم چیه؟
  • 3279... 0936: وضع کارگزاری‌ها واقعا تاسف‌انگیز است. کارگزاری‌ها از وقتی خراب شدند دیگه به حالت قبل برنگشتند. با بدبختی سایت را باز می‌کنیم سفارش که می‌دهی اینقدر طول می‌کشد که دست‌مان به جایی بند نمی‌شود.
  • 9005... 0990: به نظر می‌رسد تعدادی از این صف‌های خرید یا فروش با ترفندهای ناشایست برخی موج‌سواران ایجاد می‌شود. به نظر بنده اگر امکان ثبت مجدد سفارش برای افرادی که به هر دلیلی سفارش خود را حذف کرده‌اند تا پایان زمان کاری روز جاری حذف شود، می‌تواند بسیاری از این صف‌های قلابی را از بین ببرد.
  • مازیار از تهران:من در سایت کارگزاری مفید، پنل تغییر کارگزار ناظر، نماد صندوق واسطه گری مالی دارا یکم رو انتخاب کردم و ثبت درخواست دادم، ولی همچنان بعد از سه هفته هنوزاین درخواست در حال بررسی است و واقعا متاسفم برای مدیریت این کارگزاری که نه تکلیفش با خودش روشنه نه تکلیف مارو مشخص می‌کنه.